2010. júl. 16.

Sütőzacskós oldalas

El sem hiszem a férjem szerint ilyen finom még sosem volt. Pedig kételkedve álltam hozzá, hiszen ez volt az első sütőzacskós kísérletem. És igen bevált. Annyira könnyű, annyira egyszerű és olyan praktikus….na jó nem fényezem tovább, mert nem fizetnek érte :))))


Oldalas (én a húsosabbat szeretem) – Maggi Omlós fortélyok sütőzsákkal
Igazából, lehet kapni magában is sütőzacskót és akkor saját ízlés szerinti fűszerezéssel is elkészíthetjük ugyanezt, bár én a benne lévő fűszerrel is meg voltam elégedve. Mivel sosem készítettem, teljes mértékben a leírásra hagyatkoztam. Az oldalast két csont között szeletekre szeljük. Majd beletesszük a sütőzacskóba, megrázzuk és lezárjuk a hozzáadott kapoccsal. Beletesszük egy tepsibe, vagy hőálló tálba és megszurkáljuk pár helyen a tetejét. Kb. egy óra alatt 200 fokon kell sütni, de én egy kicsivel többet sütöttem és levettem 180-ra.
Fenséges a következő a csirkés lesz.

13 megjegyzés:

Hugi írta...

Szia!
Nyamiiii... :) ez nagyon jól néz ki. Jó ideje már én is kacérkodom a sütőzacskóval, és mivel az oldalast is imádom, így ez kipróbálásra kerül.
Köszi

Ami írta...

De guszta!

Ugye milyen jó találmány ez a sütőzacsi?:) Én is szeretem :)

Ottis írta...

Éhes vagyok és nagyon kívánom, guszta!

Dia írta...

Akkor Én is kipróbálom, ha ennyire jó! Az egyik főzős újsághoz volt csomagolva(fűszer és zacskó), de nem akartam megcsinálni, mert az oldalas legyen a megszokott. Na, de meggyőztél.

pitypang írta...

A múltkor vettem egy újságot,és ahoz volt csatolva egy ilyen sütőzacskós oldalas fúszersós valami.Megcsináltam,és én is el voltam tőle ájulva,mert annyira finom volt!!!
És szinte semmi munka sincs vele!! :)

Araniel írta...

Én is szeretek sütőzacsiban sütni. Olyan jó kis szaftosak maradnak az ételek, nem beszélve a sok fincsi szaftról, ami a zacsiban összegyűlik. Jó kis pecsenyelevet lehet készíteni belőle :)
Nagyon guszta lett.

Bianka írta...

Köszi Lányok!
Én is az újságost készítettem el :)))))

Liza írta...

Nagyon guszta és szép pirosra sült! Csirkét már én is sütöttem sütőzacskóba,tényleg isteni finom, omlós lesz az is benne.

Andi/cuki írta...

Imádom a sütőzacsit,szuper találmány; az omlós reklámot kevésbé.De más is így van vele:

http://www.youtube.com/watch?v=SfElcjQQjCc
:-DD

Belly írta...

A sütőzacsit én is használom,legtöbbször csirkéhez,abban isteni puha és szaftos marad{omjósz:-)))))))}

Az oldalas meg nagy gyengém,jó fokhagymásan,pirosra sülve...
Hmmm....

Gizi írta...

Húúúú, de jól néz ki!!!! Szinte érzem az illatát, hamarosan nekem is sütnöm kel. Én a csirkét szoktam zacsiba sütni, meg a zöldségeket és isteni finomak.:)

Bianka írta...

Köszönöm, és tényleg nekem is nagyon bejött

Mary írta...

Nagyon Gusztusos!