2010. dec. 7.

Részeges oldalas, savanyú káposzta ágyon

Ez egy remek étel, nagyon szeretem, főleg ebben a szezonban. A savanyú káposzta miatt, igazán télies. És nem csak hogy télies, de egy ünnepi asztalon is megállja a helyét. Ezt a változatot már elkészítettem egyszer tarjával. Most oldalast használtam, ami semmivel sem csökkentette élvezeti értékét. Előre is elkészíthető, hihetetlenül egyszerű összeállítani és sütőben újra melegíthető. Egyszer én is feltálaltam ünnepi asztalon a barátainknak pótkarácsonyozás alkalmával és nagy sikere volt, mert még az is megette a savanyú káposztát ily módon elkészítve, aki mondjuk a töltött káposztában nem.

A recept
ITT található, tarja helyett oldalast használjatok




13 megjegyzés:

Dia írta...

Isteni! Hihi, ma Én is oldalast eszem :-)

Nelli írta...

Érzem az illatát!Fini lehet!:-)

Judy (Erzsébet Iudith Fat) írta...

mmmmm...de jo nez ki!!!!

családi tűzhely írta...

Nyelek nagyokat:)

Szemi írta...

Nagyon guszta!

Én eddig még csak csibecombbal csináltam ilyet, legközelebb ezt a változatot is kipróbálom.

Mézigörl írta...

Királyság! Vittem! :-DD

Ami írta...

Nyami! :)

Zsiri írta...

Nem semmi kis kaja :)

Praliné Zsuzsi írta...

Hmmm, egy kis forralt borral jól csúszna :)

Mary írta...

Nagyon fincsi!:)

trinity írta...

Guszta!

Reka írta...

Ez igen, fincsi falat !!!!

Bianka írta...

Mindenkinek nagyon szépen köszönöm