2011. jún. 10.

Bundázott gomba

Két napja gombás fasírtot készítettem, de túl sokat vettem. Megmaradt majdnem egy egész dobozzal. Férjemnek bundás husit készítettem, így jó ötletnek tűnt a gombát is ily módon elkészíteni. Nekem nagyon bevált, főleg friss salátával tálalva.

6-7 fej gomba – liszt – 2 tojás – tejföl – só – bors – petrezselyem – kevés fokhagyma
A gombákat előkészítjük, megfelezzük és lisztbe forgatjuk. A többi hozzávalóból készítünk egy sűrű palacsintatészta szerű masszát. A gombákat jól átforgatjuk, majd bő forró olajban készre sütjük.

7 megjegyzés:

Éva írta...

Guszta! Még bundázva nem ettem, de ami késik nem múlik!

4Gyerek írta...

szeretjük a bundás gombát.

Ditta tortái írta...

Még én sem ettem,de nagyon finom lehet.

Blogkonyha írta...

Nagyon szeretem a gombát, de így még nem készült nálam! Ki fogom próbálni! Egy tál tartárral, most szívesen elnyammognám!

Ottis írta...

Nagyon finom!

Gizi írta...

Ma elég hűvös volt, jó hogy ráadtad ezt a bundát a gombára.:))))
A viccet félretéve, bundásan még nem csináltam, de biztosan finom lehetett.

Nely írta...

Foarte gustoase! imi plac mult! Weekend placut!