2011. júl. 4.

Ta-dammm a nyertes.....

Ma reggel korábban keltem, hogy gyorsan el tudjam készíteni a cetliket. Így az egyik nagyobb, a másik kisebb lett, de nem is az a fontos, hanem, hogy kinek a nevét fogja tartalmazni az az ominózus egyetlen papír fecni. Hoztam magammal minden szükséges eszközt, így a nagy sorsolás a munkahelyemen történt, a munkatársnőm közreműködésével.

A nyertes Flóra (2011. 07.03, 01:04 bejegyzés)

Kérem szépen a szerencsés játékost, hogy a kiskonyham@gmail.com e-mail címre küldje el címét, ahova, majd a jövendőbeli újság előfizetését postázhatják

8 megjegyzés:

Éva írta...

Gratulálok a nyertesnek!

Kati írta...

Gratula a nyertesnek.

Nelli írta...

Flórának nagy-nagy gratula!Kívánom, hogy annyi öröme teljen az újság előfizetésben, mint nekem!:-)

Mézigörl írta...

Én is gratulálok a nyertesnek! :-D

Marika írta...

Gratulálok a nyertesnek!

María írta...

Én is gratulálok!!

Betty írta...

Gratulálok annak aki nyert, és köszönöm, hogy játszhattam! :)

Ági írta...

Gratu Neki! :)