2012. jan. 29.

Fokhagymás, padlizsános sárgarépa

Férjem szerencsés alkata révén nem kell diétáznia és mindenféle bűnös élvezetbe eshet, így cigánypecsenyét kapott hétvégére. Da hát én, mint diétázás „nagymestere” valami könnyű fogással kedveskedtem magamnak. Bevallom, nem szeretem a főtt sárgarépát, de ilyen formában még én is megeszem. A másik pozitívuma ennek az ételnek, hogy rohamkaja kb. öt perc és készen van.

1 főre: 2 közepes sárgarépa – fél padlizsán (aki nem szereti, akkor cukkini) – ¾ kanál vaj v. margarin – 1 nagy gerezd fokhagyma – ízlés szerinti fűszer – petrezselyem Meghámozzuk (padlizsánt nem kell) és nagyobb karikákra (1 ujjnyi), kockákra vágjuk a zöldségeket. Átforgatjuk a fűszerekben. Mivel vásárolni indultunk és tényleg rohamkajának szántam kész keverékkel szórtam meg, de tehetünk hozzá ízlés szerinti fűszereket, friss vagy szárított állapotban. A zöldségeket átpirítjuk a vajon, közben hozzáadjuk a préselt fokhagymát és egy fél deci vizet. Hagyjuk lefőni, majd a visszamaradt zsiradékon még 1-2X átforgatjuk és megszórjuk petrezselyemmel. Kész is vagyunk. Akkor jó, ha ropogós marad a sárgarépa és a padlizsán sem lesz szotyós :)

9 megjegyzés:

ginko írta...

Szuper! Máris vittem!

4Gyerek írta...

padlizsánt így nem szeretem.
folytassam? már ismét az örökös cukkini.....múltkor láttam valamelyik hiperben (Kiffiúnak csészét ígértem, így jutottunk oda), hát kész löttyedt volt az összes...így maradtam nélkülük.

Petra írta...

Nagyon klassz köret. :)

Dió Bisztró írta...

ez tetszik. szép és guszta. ügyes vagy!

Életünk és ételeink írta...

Már meg is van a holnapi vacsorám, jó ez a recept, guszta!

Bianka írta...

Mindenkinek köszönöm

Jutka írta...

Nagyon gusztán néz ki! Biztos finom! :)

iceflower írta...

Nekem is pont ilyent kellene ennem! Az örökös harc a kilókkal... A héten egyik este ez lesz a vacsim. Köszi! :)

Vicuska írta...

Nagyon megtetszett!