2012. júl. 16.

Sárgarépás csirkeragu (filézett combból)


Még mindig a diéta jegyében étkezem, így ez egy alap recept, amit mindenki ízlése szerint variálhat, hogy egy igazán remek, hétköznapi, gyors vacsorát tálalhassunk. 2 főre

3-4 filézett felső csirkecomb – 1 közepes hagyma – 1 fél paprika – 1 gerezd fokhagyma – 3 nagyobb sárgarépa – só – bors – csipet majoránna (nem fontos) – 1 kisebb babérlevél fele – petrezselyem – húsalaplé vagy ételízesítő

A felkarikázott sárgarépát (kisujjnyi), a vastagabb szeletekre szelt hagymát, paprikát és apróra vágott fokhagymát pirítsuk át egy kis olajon. Adjuk hozzá a kockákra vágott húst és fehéredésig forgassuk össze zöldséggel. Borsozzuk, szórjuk meg a csipet majoránnával és adjunk hozzá kb. 1,5 dl húsalaplevet, valamint egy fél babérlevelet. A sóval óvatosan bánjunk. Hagyjuk sűrűsödni szaftossá válni. A hús elkészültével szórjuk meg petrezselyemmel. Ilyenkor egy kis rizs körettel tálalhatjuk is, de ha tartalmasabb ételre vágyunk, öntsük fel tejszínnel vagy egy könnyű tejszínes habarással.


10 megjegyzés:

Reka írta...

Nagyon-nagyon szeretem a csirkeragukat, nalam is az keszult az elobb, padlizsannal.

Éva írta...

Ennek a tálnak a láttán kedvem támadt hírtelen fogyózni!:-) Nagyon guszta!

mellissina2 írta...

Nagyon guszta,egyszerű gyors,valószínű sorra kerül!

mellissina2 írta...

El is mentettem a receptet! Köszi!!

Hobbychef írta...

Én ugyan nem fogyozom, bár miután leálltam a sporttal, a súlyeloszlás nem kifejezetten ideális nálam, de ezt az ételt szívesen megkóstolnám. Úgy tűnik nem csak guszta, de finom is.

Foodafok írta...

Roppant guszta. Ide vele!

Erika írta...

Nagyon guszta, jó ötlet és nem csak nekem a kislányomnak is ízlene:)

pitypang írta...

nekem való étel!! :)
köszi:)

Bianka írta...

Köszönöm

pitypang írta...

Elkészítettem,igazán finom:)
köszönöm a receptet:)