2010. jan. 23.

Egy kicsit a diétáról "D,V"

Beszéljünk egy kicsit a diétáról. Én már október óta kalória számláló diétán vagyok és 17 kg-ot fogytam. Már nem zavar és teljes életmódváltáson estem át. Már nincs szükségem számlálásra, mert ránézésre is tudom kb. mi mennyi, valamint a tapasztalatokra hagyatkozom. Tudom, hogy mit szabad és mit nem. Családnak attól függetlenül normális ételeket készítek, mert a férjem nem, hogy telt, inkább a vékony kategóriába tartózik, így ő, ha tehetné, hízna. Csak olyan szerencsés alkat, hogy bármennyit és bármit eszik nem látszik meg rajta. Ugye irigylésre méltó.
Ma voltam a Lidl-be mert diétása napokat hirdettek meg. Sikerült vennem három terméket. Nagyon kedvező kalória értékek voltak feltüntetve. A rozsszelet már régi társam. A diéta előtt is ezt ettem, és azóta főleg mindenhez, amihez más kenyeret enne, én ezzel pótolom. A reggelim mindennapos tartozéka. Általában 2 rozsszeletből, egy friss joghurtos medvesajtból és egy szelet paprikából áll. A vásárlás alkalmával a kikeverhető krém és a virsli keltette fel az érdeklődésem. A krém hihetetlen. Ha 1,5% tejjel készítjük 100g-ként csak 74 kcal. A virsli meg 222 kcal. A krémmel viszont még várok, ha vendégek lesznek és sok-sok finomságot készítek, akkor nekem is legyen valami fincsi desszert, de a virslire már este rávetem magam :)

3 megjegyzés:

szepyke írta...

Az a bécsi light virsli nagyon finom, csak normál áron nagyon drága...

Mi ez e számlálós diéta?

Szemi írta...

Bianka, most találtam erre posztra, és tátva maradt a szám.
Ez nagyon szép eredmény, gratulálok!

Ez a rozsos szelet érdekelne engem, merre találom az üzletben?

Bianka írta...

Köszönöm
A Lidl-ben a kenyerekkel szemben. Vagyis nálunk ott van. Nagyon finom. Én ezt szeretem a legjobban a sok boltban található hasonló jellegű termék közül