2011. szept. 23.

Kolbászos, tojásos nokedli, gyorsat tartalmasan

Nagyon gyors, de annál finomabb ebéd. Akkor szoktam elkészíteni, amikor öt percem van, hogy összedobjak valami ehetőt . Tudom, a nokedlit nem lehet öt perc alatt elkészíteni, de itt a trükk. Nagyon utálom készíteni, így amikor végre rászánom magam, mindig többet készítek és 2-3 adaggal lefagyasztok. Ilyen életmentő esetekben előveszem és már kész is a meleg étel.

2-3 főre nokedli – 2 debreceni, arasznyi kolbász vagy lecsókolbász, épp ami van otthon – cayen bors vagy sima bors – 3-4 tojás – só – tej Egy kis olajon átpirítjuk a kisebb kockákra vágott debrecenit, majd átforgatjuk benne a nokedlit. Borsozzuk, leöntjük előre sózott, felvert tojással. Én a tojásba, mindig rakok egy nagyon kevés tejet is. Készre pirítjuk. Még az sem baj, ha egy kicsit odaragad, mert annál finomabb lesz. Savanyúval tálaljuk.

19 megjegyzés:

Éva írta...

Nagyon guszta és nagyon finom pénztárca kímélő ebéd !

Hobbychef írta...

Gyors, tartalmas, guszta.

Moha írta...

Bianka ez nagyon jó ötlet, viszem is, eddig még csak sima tojásos nokedlit készítettem. Ez igazán finom lehet!

Barbi konyhája írta...

Imádom!!! :)))

trollanyu írta...

Isteni, és nagyon jó ötlet a fagyasztás, mert én sem szeretek nokedlit készíteni.

Reka írta...

Ez nagyon jo otlet, en is imadom a nokedlit, de csinalni nem nagyon :-)))). Fove fagyasztod le?

4Gyerek írta...

megfogtál ezzel a fagyasztásos módszerrel.

Gizi írta...

Nagyon jó ötlet, én is kipróbálom. Eddig csak a krumplis tésztába tettem kolbászt, az is nagyon finom.:)

Blogkonyha írta...

Ez az egy-tál étel is nagyon ott van! Tényleg, így felturbózva, még nagyszerűbb lehet! Megcsináltam a Tepsis brassóit, hát az valami mennyei lett! Köszi a receptet, örök hálám érte!

Bianka írta...

Mindenkinek köszönöm

Igen megfőzöm, és utána fagyasztom le.

Krisz nagyon örülök :))

Jucy írta...

Kéne nokedlit gyúrni.
Amúgy nagyanyám ha több a nodkedli mint gondolta, mindig rak még hozzá lisztet, lereszeli és kiszárírtja levesbetétnek.

Kreatív konyha írta...

Nálunk is kedvelt a nokedli! Jól néz ki ez a kolbászos-tojásos verzió!

Petra írta...

Jó ötlet kolbásszal felturbózni. Nagyon finom ételt készítettél,szívesen odaültem volna mellé. :)))

Mary írta...

Fantasztikusan néz ki!

Viki írta...

Hi Hi:) nálunk meg gombás nokedli készült. Oldalborda találta ki, hogy ne kelljen sokat a konyhában állni, de bevallom isteni volt. Igaz, hogy első ötlete a tojásos gomba volt, de én jobbnak láttam a gombát nokedlivel. Tied is isteni lehet.

thia írta...

Hogy ez mennyire jó ötlet! Már nagyon régen készítettem tojásos nokedlit, mert nálunk senki sem szereti rajtam kívül. Én viszont ecetes salátával imádom, és néha készítek, de csak magamnak. Ezt a kolbászos változatot viszont le fogom tesztelni a fiúkon is, hátha így majd megkedvelik. :)
Köszi!

sara & Miki írta...

Apetisant. Duminica placuta!

Barbi konyhája írta...

Ja! Én is elkészítettem a tepsis brassóit kétszer is, először tarjával, másodszor csirkemellel, hát nagyon-nagyon finom lett!! KÖSZÍÍÍÍÍ!!!!

Elisabeth írta...

Ilyen kimondottan finom kolbász készitéssel nekem messze kéne menni a finom kolbászért...sajnos a nokedli csak magában készölne:-((