2010. márc. 12.

Kreatív Blogger díj

Újra egy nagy megtiszteltetés, ami nagyon váratlanul, de annál jobban szívemet melengetve ért. Góbé Hamitól kaptam a Kreatív Blogger díjat.
Köszönöm és viszont ajándékozom neked is a díjat. Imádom az erdélyi ízeket, ételeket. Kisgyermekkorom kalandjait juttatják eszembe.

Az előző díjnál felsoroltam életem fontosabb mozzanatait, amin, azóta sem változtattam és tartom magamat hozzájuk :)

Ezt a díjat szeretném az összes blogtársamnak tovább adományozni, akik nap, mint nap megörvendeztetnek bennünket, konyhájuk melegének finomságaival, és minden olyan blogszerkesztő aki még sosem kapott díjat fogadjátok ezt tőlem sok szerettel :)

Azért mert nem soroltam fel neveket, azért tudják legfőképpen kikről van szó, mert rendszeres olvasójuk vagyok és tessék csak kirakni a díjat :))))))

3 megjegyzés:

Judy (Erzsébet Iudith Fat) írta...

Bianka,ez nagy megtiszteltetes!!!!Nagyon szepen koszonom!!!!Jo' ejszakat kivanok!

Viki írta...

Bianka! Először is gratulálok Neked a díjhoz. Miután én elég sokat olvaslak, Veled együtt örülök az Erdélyi izeknek, zamatoknak. Számomra nagyon sokat ad e gyönyörü vidéknek nemcsak ize- zamata, de világa is!!! S köszönöm, hogy Nálad tölthetem kicsiny szabadidőm egy részét.

Andi írta...

Gratulálok!