2010. ápr. 6.

Született tehetség :)))

Katától, Amitól, Anditól - glut és Nikitől kaptam a következő megtisztelő díjat. El sem hiszitek mennyire jól esett és mennyire nem találok szavakat. Mert minden vagyok csak tehetséges nem. Inkább csak örömömet lelem abban, amit csinálok és nagy élvezettel mutatom meg nektek mindennapi étkeinket több-nagyobb sikerrel :)


Íme a hozzátartozó kérdések és válaszok:
Becenév:
Nincs igazán, Bianka vagyok mindenkinek, csak néhány elvetemült barát cukkol Biával, mert tudják, hogy nem szeretem.
Lakhely:
Budapest
Magasság:
160 cm
Névnap:
október 25.
Foglalkozása:
államtitok :))))
Testvérek:
egy nővér
Anyanyelv:
magyar
Beszélt nyelvek:
angol, ha újrakezdhetném, oroszt tanulnék
Gyűjtemény:
Ruha, cipő. Igazi nőcis cuccok, de ezeket nem gyűjtöm, csak nincs mit felvennem :)
Cipőméret:
37,5
Iskola:
ÓÓÓ sok, utolsó: Kulturális és Turisztikai Művelődésszervező diploma
Kedvenc tantárgyak:
földrajz
Hobbi:
Férj, család, Palkó, főzés……
Zsebpénz:
Szüleim által kapott? Talán 21 éves korom óta nincs.
Kívánság:
Egészség az egész családomnak és az egész világnak
Álom:
Kopp-kopp, minden megvan, amire most szükségünk van, ha majd gyarapodik a család egy családi ház.
Szerencseszám:
7
Szeretne találkozni:
Mai világban senkivel, inkább rég-múlt emberekkel, régi családtagokkal, akik már nincsenek közöttünk.
Háziállatok:
Palkó (pittbull) a mi kincsünk :) Hétvégi kép, kiszabadult állat a természetbe :)

Továbbítanám Nektek, és MINDENKINEK, mert kezd körbeérni, valamint: Judytnak,Vikinek,Raindropnak, Adri

10 megjegyzés:

Livi írta...

Gratulálok! :)
Akkor többet én sem szólítalak Biának :D Ne haragudj, nem tudtam hogy utálod :D

Chef Viki írta...

Juj, én is így szoktam, hogy Bia :-) Bocsi, töröl-töröl!

Bianka :-)

Bianka írta...

Semmi gond :)

Judy (Erzsébet Iudith Fat) írta...

Bianka,nagyon szepen koszonom!!!
Egy kerdes:Roman nyelvre at fordithatom????
Tudod,magyarul picit nehez es at is adhatom a baratoknak!!!Szep napot kivanok!!!

Bianka írta...

Természetesen :)

Viki írta...

Ó Ó Ó Bianka! nagyon köszönöm, de hát pont én és a tehetség ? :-) na jó! - bevállalom, mint "életmüvész" :-)

Andi írta...

De jó volt olvasni....köszi! :-)

Lizann írta...

Sejtettem , hogy már mástól megkaptad, de azért mégis, csak elférek még: http://szofics.blogspot.com/2010/04/tehetseges-e-vagyok.html

Lizann írta...

És pont neked is egy kutty-fénykép van a legvégén :-))

Bianka írta...

nagyon szépen köszönöm :)
Igen Palkó ;)