2010. ápr. 5.

Konyhám

Volt a mutasd a konyhád kedvenc részét, most meg egy hete Viki és Andi-glutén felkért, hogy mutassam a konyhám teljes valójában.
Az én konyhám pici, de számunkra annál szeretnivalóbb. Bár elég rideg a színvilága. Férjemmel ketten már tömeg vagyunk, így igazából nem a kukta, hanem a futár szerepét játssza. Kérlek, hozd ezt, meg azt :)
Amikor elkezdtük tervezni, nagy lehetőségeink nem voltak, hiszen annyira kötött a mérete miatt. A színét eredetileg mediterránnak terveztük, de a google-on kutatva, keresve konyha tervek után megakadt a szemem ezen a variáción. Utána már csak ezüstben és zöldben láttuk a világot. Gondolhatjátok, milyen nehéz volt zöld csempét találni, hiszen nem egy szokványos konyha szín. A konyhabútort asztalossal készítettük, így minden szeglete, minden egyes centi bele lett tervezve. Elég minimalista beállítottságúak vagyunk, ahogy nappaliban, a konyhában sem szeretjük a nagyon kirívó dolgokat.

Na és akkor egy szó, mint száz, íme a konyha.
A hűtőcserével, sajnos a pultra került a mikró a régi hűtő tetejéről, és emitt most jövő hónapban ezüstszínűre lesz cserélve, hogy passzoljon, mert igen szembetűnő helyen van. A hűtőt és kedvenc sarkomat már láttátok. Minden gép el van rejtve a szekrénybe és kamrába, mert a pultra nem férne ki. Kenyérsütőnk és fritőzünk nincs, 1 a helyhiány miatt, 2. a fritőzt egyébként sem szeretem. Ablakon mindig le van húzva a sötétítő, mert vakítóan süt be a nap és nagyon zavaró tud lenni, főzés közben, nos meg a 100 fokon uralkodó hőmérséklet. Persze, ha nem esik az eső mint ma :(. Szívfájdalmam, hogy a mosógatógép sem fér el.
Szekrény, hűtőt belülről nem mutatok, nincs kupi, de azért ennyi magánéletet megtartok magamnak. Edények: 2 garnitúra Tefal és még nászajándékként kapott nagy garnitúra Solingen foglalja a polcokat.
A stafétát név szerint nem adom tovább, aki úgy érzi, hogy beenged szeretett konyhájába és egyben egy kicsit magánszférájába, szívesen fogadom és izgatottan várom, hogy hol készülnek a nap, mint nap megjelenített remekművek.
Na jó egye fene :) Niki, Latsia, Ottis, Adri, Egy csipet, Judyt, Raindr. stb…és Szepy konyhájára nagyon kíváncsi lennék, meg a többi blog társaméra, akikhez minden nap benézek

13 megjegyzés:

Livi írta...

Nagyon szép, tetszik még mindig a zöld csempe :)
Szerintem így kép alapján nem zavaró a mikró színe :) Mi a mosogatógéphez vettük a konyhát :D Ez volt a fix pont meg a tűzhely...:) Nem győzném idővel a sok mosogatást :(

Chef Viki írta...

Szuper kis konyhád van, nagyon tetszik!!!

Áh, nem kicsi! Még nem voltál az én konyhámban :-))) Velem tele van :-))

Gizi írta...

Nagyon szép kis konyhád van, és a képen nem is látszik olyan kicsinek. A színe is hangulatos nagyon!!!:)

Andi írta...

Imádom a konyhád színeit!
Nagyon szuper!

Mary írta...

Szép kis konyhád van!:)

Viki írta...

Kár, hogy most nem látsz:) meghajoltam és azt mondtam: nekem tetszik!!! :):) Abszolut nem zavaróak a színek, sőőőt. Tényleg kár, hogy a mosogatógép nem fér be, mert nagyon sokat segít.

Viki írta...

No eddig itt voltam, de mondd már meg nekem, hogy ebben a gyönyörüséges kiskonyhádban a férjuradnak mit főzöl,amit meg is eszik? :)))) Vicc volt, de elgondolkodtatott: se zöldségféle, se hal, hát akkor mit is ?? :))

Bianka írta...

Köszönöm, nagyon kedvesek vagytok. Én is nagyon szeretem, hogy zöld ;)

Viki, Igazából majdnem mindent, amit elkészítettem idáig, kivéve a halas, gombás, parajos kajákat utálja. Zöldséggel megbirkózik, már nagyon rászoktattam a salátára is. Ja meg a karfiolt és a brokkolit sem szereti, de a brokkolit én sem :)))))
Egyik kedvenc főzeléke pl a finom főzelék. De tudod, a húst, hússal enné, meg irtó édesszájú.

Andi/cuki írta...

Szuper a szín,szerintem akkor is az én konyhám a legkisebb,nekem csak sarkom van:-))

Raindrop írta...

Újra csak leírom, nekem is nagyon tetszik a színe. Az én konyhám is hasonló, talán még kicsit kisebb is. :)
Még tartozom egy képpel, de igyekszem, bár már régebben tettem be fotót, előkeresem. :)

Bianka írta...

Köszönöm :)

Andi-cuki kíváncsian várom a konyhád képit ;)

egycsipet írta...

Bár nem igazán szeretem a zöldet, így a szürkével kimondottan jól néz ki! Elhiszem, hogy beleszerettél. :)

Köszönöm a kérdést, jövök vele! :)

Ottis írta...

Megírom én is a magamét, csak most le vagyok maradva mindennel,de meglesz!És köszi!