2011. aug. 2.

Grill zöldségek

Hétvégére egy kis grillezést terveztünk volna, ha az idő is engedte volna :) De mivel nem voltak kegyesek hozzánk az égiek, kénytelenek voltunk otthon négy fal között elkészíteni. Még jó, hogy nem szabadultam meg a HotPan-től, mert ilyen alkalmakkor még is jó
szolgálatot teljesít a konyhában. A zöldségeket ízlésünk szerint válogathatjuk. A mostani sütésben gombát – cukkinit – hagymát – paprikát használtam, de még tehetünk hozzá padlizsánt, paradicsomot sárgarépát stb. A zöldségeket érdemes bepácolni. Egy nagyon kevés olajban keverjünk zöldség vagy húsfűszert. Igen meglepően nagyon finomak pl. sült csirke fűszerrel. De ha nem akarunk kész fűszert használni, készíthetünk friss egyveleget só, bors, majoránna, fokhagyma stb… felhasználásával.
A zöldségeket nagyobb kockákra vágjuk, majd pácoljuk legalább egy órán át. Majd szabadban
tárcsán, otthon serpenyőben vagy valami sütő eszközön süssük készre. És ne feledjem husika is volt mellé :)

6 megjegyzés:

4Gyerek írta...

utolsó mondat híjján idézném a pasimat: csaknem álltok be kecskének?

de viccet félretéve, naaaagyon finom tud lenni a grillezett zöldség. szezonnyitó grillezés tavasszal nálunk is grillezett zöldségköret volt, persze hús mellé.
az is eszméletlen finom volt, parmezánnak a tetején.

Éva írta...

Nagyon finom lehetett, guszta! Mennyivel jobb lett volna ha jó időtök lett volna és a szabadban sütni,gondolom az íze így is finom volt!

Gizi írta...

Nagyon guszta!! Én hús nélkül is imádom a zöldségeket, főleg ilyen finom pácolással. A hétvégére jó időt ígérnek, (lehet ez lesz az utolsó nyárias hétvége) tessék beiktatni egy grillezést.:)

Petra írta...

Nagyon rossz ez a nyár grill szempontból. Én is ettől szenvedek. Ezeket a csudafinom zöldségeket elfogadtam volna. Jöhet a husi is mellé ;D

Viki írta...

Ez bizony nagyon guszta. Nekem a hús már nem is kell :)

Bianka írta...

Nagyon szépen köszönöm