2010. márc. 29.

Mutasd a konyhád :)

Gizitől és Andi-gluténtól kaptam a stafétabotot, hogy mutassam be a konyhám vagy annak kedvenc sarkát.
A konyhám alapjáraton kedvenc, de nem csak a főzés miatt, hanem a színek és kialakítása végett is. Szeretem a zöld csempét, járólapot, szürkés-ezüst bútorokat.
Kicsi, apró, sok szeglete nincs, nem is pakolhatom agyon, mert akkor nem marad hely dolgozni, de az enyém, az én kiskonyhám :)
A képe mindig fenn van, így nem szolgálhatok nagy újdonsággal. Az egyik kedvenc helyem az új hűtő, az is kapott már bejegyzést.
Viszont ez az egyik nagy kedvenc. Közvetlenül a tűzhely mellett található. A mindennapi fűszereimet és étkezéshez használható alapanyagokat tartalmazza. Ha kell valami, csak lehajolok érte. A többit a kamrában tartom.
Felül, tárolom a cukrot, kávét, sót és pirospaprikát. Alul meg az olaj és mindennapi fűszerek.

Tovább, név szerint nem küldeném, mert látom, hogy lassan az én ismerőseim között is végigjárt, vagy legalább is megkapták a felkérést. Viszont mindenki apró szegleteire kíváncsi vagyok, így aki szeretné, rám hivatkozva nyugodtan mutassa meg :)

2 megjegyzés:

Liza írta...

Aranyos a "kicsikéd", praktikusan berendezted. Nekem sem nagy a konyhám, így a hűtőt a kamrában tudtam csak elhelyezni, pedig sokkal jobb, ha minden kéznél van.
Tetszik a zöld szín és az ezüst párosítás!

Bianka írta...

Köszönöm :)