2010. okt. 14.

Nyertes süti csomag Dokitól


Még pár héttel ezelőtt likoltam Dokinak a Facebookos oldalán, ahol éppen az 500 rajongóját toborozta. Annak az lett a végeredménye, hogy engem is kisorsolt egy ajándék süti csomagra.

Tegnap volt a nagy találkozás, aminek nagyon örültem. Hiszen végre személyesen is megismerhettem. Párszor váltottunk e-mailt, akkor is tetszett a stílusa, valamint az írásai is, de így személyesen még kellemesebb benyomást keltett. Bár nem tudom, hogy miért és neki is mondtam, fekete hajúnak képzeltem el :))))
Beültünk egy kávézóba megosztottuk tapasztalatainkat, valamint megkaptam a csomagot, amit nagyon szépen köszönök.

Tartalma: Fehércsokis citromos gombóc, narancsos sablé, mogyorós keksz, csokis narancsos keksz, aszaltszilvás csokitorta, málnás citromos sütike, valamint házi Baileys.
Mindegyik finom volt, de nekem végül, hogy meg is ízlelhettem a Fehércsokis citromos gombóc jött be a legjobban.
Kakis, alias Palkó is nagyon szerette volna megkóstolni…ilyenkor hihetetlenül tud nézni :)

12 megjegyzés:

Mézigörl írta...

Gratula a nyereményhez! Milyen aranyos ez a Palkó kutyus! :) Az én Boniface nevű labradorom is így néz, amikor kunyizni szeretne egy kis finomságot! :-D

Andi/cuki írta...

Gratulálok, jössz egy díjért?:-))

Vica írta...

Gratulálok:) Azért remélem jutott valami finom falat szép szemű Palkónak is;)

Ami írta...

Gratulálok!
És mellette meg írigykedek rendesen ;) Ezt a mázlistát!:))))

Nelli írta...

Gratula a süticsomaghoz!
Palkó milyen esdekelve tud nézni!:-)
A citromos gombóc receptjét meg lehet kapni?

Doctor Pepper írta...

hello, hát köszönöm a szép szavakat, én is nagyon örültem!! és örülök, hogy ízlett!!
p,j

REKA írta...

nagyon ugyes a kutyu az enyem is schaucer fiu gombocnak hivjak!

Gizi írta...

Gratulálok!!! Ennyi sok finomság!!!nagy sóhajtás:)))
A kutyusod tündéri, mindig megcsodálom ha teszel fel róla képet.

Tu mejor receta írta...

Hola Bianka tanto tiempo, que delicias esas cosas dulces que haces. Te mando muchos saludos amiga!!!!

trinity írta...

Mázlista:)) Guszta , szép csomagot kaptál- a citromos bonbon nagyon izgat engem is:)))

Bianka írta...

Mindenkinek köszönöm a kért recept

http://kiskonyham.blogspot.com/2010/10/kukoricas-hal-zoldsegekkel.html

Raindrop írta...

Cukiiiiiiiiiii! :D