2011. jan. 12.

Gombás resztelt máj

Nagyon szeretjük a májat, de én annál jobban szeretem a gombát. Így gondoltam ki kellene próbálni, milyen lehet, hiszen felötlött, hogy több újságban és neten is láttam már. Tényleg nagyon finom. Érdemes kipróbálni. Bár magamnak plusz munkát adtam, mert férjem nem gombás, így kétfelé kellett főznöm. Jelen esetben csirke májjal dolgoztam. 1 kilót vettem, de abból még lejött a szív, amiből pörköltet készítettem.

A resztelt máj receptjét
ITT találjátok.
Legalább 5-6 gombára van szükség. Mivel a csirke májjal készült annak, nagyon kevés a főzési ideje, így a gombát vele együtt beletehetjük. A vízzel óvatosan bánjunk, mert a gomba, főzés közben levet ereszt, így azzal is számolni kell, nehogy máj levest készítsünk :)
Egyébként ezen kívül semmi másban nem tér el az elkészítés mód a két máj étel között, viszont az ízek között ég és föl a különbség.
Főtt burgonyával és sok-sok savanyúval a legfinomabb.

16 megjegyzés:

Nelli írta...

Bianka!Ez nagyon finom lehetett!Ki fogom próbálni.Ma olyan sok májas recit olvastam.:-)

Praliné Zsuzsi írta...

Magában a resztelt májat nem annyira kedvelem (kicsit tömény nekem), de így gombával bejön!

Dia írta...

Biztos bejönne Nekünk is, mert mindkét alapanyagot szeretjük.

Ami írta...

A zuramnak meg ez az egyik kedvenc étele - de még sosem készítettem neki, mindt az anyós.

Gesztenye receptjei írta...

Bianka!
Sajnos ritkán készítem a májat, mert rajtam kívül senki nem szereti, én meg imádom minden formájában:-)

sara & Miki írta...

Savuroasa mancare, pup!

Hobbychef írta...

Szeretem a májat és a gombát is, együtt pedig isteni! Kedvet csináltál hozzá.

Juci írta...

Ez a recept a kedvemre való!
Imádjuk a májat minen formában!

Ditta tortái írta...

De jó lehet tényleg így együtt,nagyon szeretjük a májat,feltétlenül ki fogom próbálni:-)Gyönyörű a tálalás!

Brigitta írta...

Hmm,külön is,de így isteni!

Gizi írta...

Nagyon guszta!!! Jöhetne így ahogy van, éppen olyan éhes vagyok.:)))

Viki írta...

Még jó, hogy már vacsoráztam, de ha lehetne, akkor én csak a gombát kérném szépen és egyetlen szeletke májat :)))
Érdekes, hogy valamikor el sem tudtam képzelni, hogy egy héten legalább egyszer ne legyen máj, most egyre ritkábban. Gomba viszont annál sűrűbben.
Csudás jó kis kaja :)))

Bianka írta...

Mindenkinek nagyon szépen köszönöm

Mézigörl írta...

Azta, nagyon finom lehet a máj gombával?! Ki fogom próbálni legközelebb! :-))

Kreatív konyha írta...

Kedves Bianka!

Köszönöm a receptet, kipróbáltam, eddig nem jutott eszembe gombával csinálni a resztelt májat, de nagyon ízletes volt.

Bianka írta...

Mónika nagyon örülök :)