2011. szept. 15.

Burger House & Cafe

Vasárnap kipróbáltuk Káposztásmegyer (Budapest, Újpest) új nevezetességét. Baráti társaságunkban mindenki erről beszélt, hogy érdemes felkeresni, vagy de jó lenne felkeresni és hűűű meg haaa…
Mivel egész nap a telken voltunk és a jó levegő meghozta az étvágyunkat, hazafele beugrottunk mi is a Burger House-ba. Több helyről is halottam, hogy saját házi készítésű valóban marhahúsból készült hamburgerhússal dolgoznak. És tényleg így van. A hús tenyérnyi nagyságú, a hambi még annál is nagyobb, és tuti, hogy nincs kispórolva belőle a nafta. Amilyen a képen olyan az életben is. Baconos, sajtos hamburgerre esett a választásunk, de mivel elég kicsi a hely és Palkó is velünk volt elvitelre kértük. Nem olcsó, mert darabja 890,- Ft, de megéri, mivel egy BH-os szendvicsbe belefér három mekis hamburger. Viszont készüljetek fel, hogy elég sokat kell várni. Bár állítólag már rajta vannak az ügyön, hogy hogyan lehetne ezt a kellemetlenséget kiküszöbölni. Száz szónak is egy a vége, nagyon finom volt és ajánlom mindenki figyelmébe. Bocsánat a harapós képekért, de csak így tudtam a belsejéhez jutni :)))

12 megjegyzés:

Nelli írta...

Igazán fincsi lehetett!:-)

Tücsök Bogár írta...

Nagyon jól néz ki. :)

Túry Amália írta...

Jó helynek néz ki! guszta!

Katucikonyha, írta...

Én először azt hittem a Megyeri úti plakátjukból, hogy Burger King, majd kb. 1 hónappal később rájöttem, hogy nem. De jó, hogy írtál róla, ki fogjuk próbálni, úgyis szinte a szomszédban van. :-)

Petra írta...

Baromi jól néz ki. A harapós is. :)))

Kreatív konyha írta...

Jónak tűnik!

Éva írta...

Jól néz ki, megéheztem ahogy néztem a képet! Szerintem az egyik kereskedelmi rádió is állandóan ezt a helyen favorizálja ! Akkor valóban jó hely ha már Te is mondod!:-)

Nely írta...

Foarte bun, mi-ai facut pofta!!!

Gizi írta...

Sajnos nem járok arrafelé, így csak nagyokat nyelve, epedezek utána. A beleharapós kép, mindent elárul róla.:)

Névtelen írta...

Nem is tudom, hogy kezdjem, de maradok a legegyszerűbbnél: Köszönjük és örülünk, hogy ez a véleményed. Boldoggá tetted az esténket, ha ilyen véleményeket olvashatunk, érezzük, hogy megérte az a sok nehézség ami az üzemeltetéssel jár... Még a névelírásokat is megbocsájtjuk :))) Burger House & Café vezetősége

mm írta...

Éva, nem ezt a helyet favorizálják Balázsék, az a Dallas Benzinkút és Étterem, és néhány lépéssel a BH előtt járnak.
Teszteltem mindkettőt, 2 nap eltéréssel, úgyhogy nem a levegőbe beszélek.
zs.

Bianka írta...

BH köszönöm, hogy felkerestétek az oldalamat, további sok sikert, csak így tovább a hibát javítottam :)

mm. a másikat még nem jártam, de a BH nekem nagyon bejött, de hogy legyen összehasonlítási alapom a Dallast is ki fogom próbálni :) Köszi a tippet