2010. máj. 4.

Almás sütikék (keksz)



Keksznek nem igazán mondanám, mert puhább, omlósabb ennél. Kellemes kis du-i rágcsa. Egészséges, gyerekek is fogyaszthatják, vagy vendégvárásra is megfelelő.

Andici, honlapjáról néztem el az alap receptet, csak én változtattam rajta


60 g cukor vagy ízlés szerint – vaníliás cukor – 2 tojás – 100g margarin – fél csomag sütőpor – 2 nagyobb alma – rum aroma – fahéj – porcukor – apróra vágott, vagy tört dió - 250g liszt

Az almákat a gyártás előtt legalább két órával reszeljük le, keverjük hozzá vagy két kanál cukrot, egy kiskanál fahéjat és egy jó kiskanál rumot. Hagyjuk, hogy levet eresszen.
Mielőtt elkezdünk vele dolgozni, facsarjuk ki. A cukrokat (kotoljuk meg, férjemnek kevés volt nekem jó) a tojásokkal összekeverjük. Beledolgozzuk a margarint, az almát, a sütőport, lisztet és az előre megpirított diót. Sütőpapíros tepsibe, félkanálnyi halmokat teszünk, majd előmelegített sütőben 180 fokon kb. 15 percig sütjük.
Hagyjuk pár percet hűlni, majd szórjuk meg porcukorral

14 megjegyzés:

Dia írta...

Ezt is tuti megcsinálom! Imádjuk az almás-diós sütiket! Nagyot nyeltem!

Hugi írta...

Szia Bianka!
Véleményed szerint meddig áll el? Kis utazásra küldeném ezt a sütit valahova :)))
Üdv.: Hugi

Bianka írta...

Köszi :)

Hugi szerintem vagy két nap biztos. Talán állagra nem lesz már az igazi, de azért van benne tojás és alma, bár meg van sütve

Livi írta...

Nagyon csinosak! Loptam is egyet ;)

Ami írta...

Nyami! Kérek szépen !:)))

családi tűzhely írta...

Alma és dió, jöhet bármikor!

Bianka írta...

ÓÓÓ csak szóljatok küldöm is :))))

Judy (Erzsébet Iudith Fat) írta...

En is kerek!!!!!Bisztos nagyon finom!!!El is lopom a receptet!!!

Liza írta...

Nagyon jó kis recept, biztos fincsi!

Niki írta...

Azta....Megkínálsz:-DD

Jade írta...

Nagyon tetszik!!!! Olyan guszta a kepen! Viszem a receptet!

Ottis írta...

Jó ötlet ez az almás sütike, nem is hallottam még ilyenről!!Recept mentve!

Bianka írta...

Köszi Lányok :) Küldök

Latsia írta...

Ez szuper, na meg ne csináljam....:-)
Aztán majd miattad kell többet futnom naponta!:-)