2010. dec. 1.

200. olvasó és ajándék

Kedves GESZTENYE :)

Te lennél a 200. olvasóm, emiatt fogadd szeretettel tőlem ezt az ajándékot, amit jeles olvasómnak szántam. Az én sokszor emlegetett muffin papírjaimat. No nem az enyémeket, hanem boltból beszerzetteket :))))
Sem nem csicsásak, se nem szépek, de annál hasznosabbak, mert nem terül el bennük a tészta így felfele nőnek.

Írd meg privátban hova küldhetem.


És KÖSZÖNÖM minden rendszeres és csak ide téved olvasómnak a bizalmat, és a sok kedves megjegyzést.

14 megjegyzés:

Gesztenye receptjei írta...

Óhhhhhhhhhhh!

Kedves Bianka!

El vagyok ámulva, milyen kedves vagy!!!
Ez az enyém?:-)))
Imádom ezt a fajta muffin papírt.
Köszönöm szépen, majd írok e.mail :-)))

Gizi írta...

Gratulálok a 200. olvasódhoz!!!
Nem véletlenül járnak ennyien hozzád, hiszen olyan finomságokkal vársz naponta bennünket.:)

Hobbychef írta...

Kedves Bianka!
Fogadd gratulácíómat. Blogodat mindig szívesen olvasom. Sok finom recepttel örvendeztetsz meg minket.
Hajrá! Cél a 300. olvasó.

Mary írta...

Gratulálok a 200. olvasóhoz! :)

Viki írta...

Bianka! Gratulálok. Te aztán megérdemled a sok-sok látogatót. Nem egy receptedet próbáltam már én is ki és mind-mind óriási sikert aratott az én kiskonyhámban is, amit itt is köszönök Neked. Csak így tovább.

Nelli írta...

Kedves Bianka!
Gratulálok a 200. olvasóhoz, Gesztenyének pedig a muffin papírokhoz!

Praliné Zsuzsi írta...

Bianka, sok szeretettel gratulálok!

Dia írta...

Gratulálok mindkettőtöknek!

családi tűzhely írta...

Szívből gratulálok ehhez a szép számhoz.

Évi írta...

Gratulálok,megérdemled,tehetséges vagy!!

Névtelen írta...

Gratulálok, szuper!Szeretem a blogodat, nagy lájk. :)

Bianka írta...

Mindenkinek nagyon szépen köszönöm

Gesztenye receptjei írta...

Bianka!

Írtam :-))

kempfcandi írta...

Gratula a 200. olvasóhoz!!!
Imádom ezt a mufin papírt de rég nem leltem ilyet:(
Ahol volt ott az összeset megvettem:D