2010. jún. 1.

Húsos, babos burito

A férjem a barátjával, beült egy mexikói étterembe és nagyon ízlettek neki az ott feltálalt ételek. Gondoltam meglepem egy hasonló ízvilággal.
Nem kell félteni a tésztát nem én készítettem, hanem készen vettem :) Egyszer már kísérleteztem vele, de nekem nem jött be. Hiába, nincs nekem olyan tűzhelyem
A belsejét meg megtöltöttem chilis, húsos babbal. Fincsi lett.

3 ujjnyi füstölt tarja – egy fél kiló sertés comb – hagyma – paprika – 5 fokhagyma – bors – pirospaprika – majoránna – chilis bab fűszerkeverék – 2 konzerv bab – 2 kisebb paradicsompüré – só – pici cukor

Készítünk egy pörkölt alapot (apróra vágott hagyma, paprika, 2 fokhagyma megdinsztelve, majd megszórva jó sok borssal, majoránnával és pirospaprikával). Ha kész az alapunk beletesszük a kisebb kockákra szelt húsokat, sózzuk, belenyomjuk a 3 fokhagymát és megszórjuk 3 kiskanál chilis bab fűszerkeverékkel. Ízlés szerint tehettek többet is, csak mi nem szeretjük az intenzív csípős ízt. Csak ligtosan.
Ne tegyünk sok vizet. Inkább gyakrabban pótoljuk, mert egy sűrű húsételt kell kapjunk a végén, ami nem folyik ki a tésztából. Ha megfőttek a húsok, hozzátesszük a babot, a paradicsompürét és egy kis cukrot ( kb. egy kiskanálnyit), hogy enyhítsünk a savasságán. Majd még vagy 5 percig főzzük össze az egészet. A buritó tésztánkat melegítsük elő és töltsük meg. Ketté is hajthatjuk vagy fel is hajthatjuk az oldalait, ahogy én csináltam. Ne tegyünk nagyon sok tölteléket, hogy lehessen kézbe fogni és enni.

17 megjegyzés:

Niki írta...

Elkérhetném ebédre????? Nem tudok mit főzni,ez pontosan jó lenne;oPPP

Dia írta...

Kérek szépen!!! Isteni!

Ami írta...

Nyami! ez tuti befutó, én is szeretem :)

egycsipet írta...

Csúcs jól néz ki! :)

Livi írta...

Iggggazi pasi kaja :) Husi bab.. mi kell még :)))
Viszont a konzerv babán jót nevettem :D Picit elírtad asszem :D

Bianka írta...

Köszi Lányok!

Igazi kemény kaja, egynél többet nem bírtunk megenni egyszerre

Baba, hát elolasva jót nevettem én is :D

Edó írta...

Guszta!Nalunk is kedvenc,en daralt husosan keszitem.JO hogy eszembe juttattad:)

Juci írta...

Úgy láttam mintha eperrel töltötted volna , de kellemesen csalódtam, ez a töltelék igazán egy jó kombináció.
Laktatós finom kaja!Biztos ízlett a párodnak!

Unknown írta...

arată bine...tu ştii română sau foloseşti google? ;-)

Judy (Erzsébet Iudith Fat) írta...

Cserélünk?????

Gizi írta...

Nagyon guszta!!!!!!:)

Petrezselyem írta...

Ez isteni lehet! Itthon imádnák!:-)

Adri írta...

Nyamiii! Ezt imádnánk! :)

Brigitta írta...

Jaj,kérek szépen egy falásnyit!:))

Bianka írta...

Mindenkinek köszönöm, és küldöm a csomagokat. Nyissatok ablakokat :)))

Mihai alapvető szavakat a többi google :)

Kata írta...

Tök jó! maradt még nekem is? aligha hiszem...

Andi írta...

Csak a férjem meg ne lássa ezt a posztot...imádja!