2010. ápr. 1.

Csak ligtosan, májkrémes melegszendvics :)

Néha ilyen is kell :) Gondolom már sokan készítettétek. Csak ötletfrissítésként jegyzem be én is, hiszen néha teljesen kihagy az agyunk, hogy akkor, mit is lehetne készíteni vacsorára. Főleg, hogy filmet néztünk, így valami igen gyorsan elkészíthetőt kellett kitalálnom, amit a kisasztalnál összeállíthatok, majd magára hagyhatom. Így esett a választásom a májkrémes melegszendvicsre, főleg, hogy szeretjük is. Én összeállítottam, férj figyelte a sütési folyamatokat. Igazi csapatmunka, öt perc alatt elkészült és még a filmről sem maradtunk le :)

Bagett (kenyér, zsömle, vagy bármi más is lehet) – májkrém – hagyma – vaj – sajt

A kenyeret, megkenem margarinnal, majd májkrémmel, rászórom a vékony szeletekre szelt hagymát és sajtot. Sütőben, vagy melegszendvics sütőben készre sütjük.

4 megjegyzés:

Liza írta...

Nagyon gusztusos, hozzád is megyek reggelizni!

Ami írta...

Igen, ez egyszerűen nagyszerű. Épp jó, hogy írtál a melegszendvicsről, jó lesz egyik nap nálunk is vacsira.

Judy (Erzsébet Iudith Fat) írta...

Nagyszeru!!!!Sosem keszitetem de nemsokara bisztos ra jon a sor!!!
Meg is jegyesztem!!!Szia!

Linda írta...

Egyik kedvenc melegszendvicsem! :)